Data e postimit: 2017-04-10 18:14:04
Lexime: 4202
perrallat pasqyra e jetes
Lloji: Fjale te urta
Tema: teme e pergjithshme
Autori: adelabano
Shkolla: kongresi i lushnjes,
Klasa: 8a
Qyteti: lushnje
E-mail: adelabano@hotmail.com


- Mos detyroni dike t'iu mbaje mend gjithe kohen. Vetem rrini te qete dhe lerini ata te verejne se si do te jete jeta e tyre pa ju.
- Kurre mos debato me budallenjte , ata te terheqin ne nivelin e tyre , pastaj te mundin me pervojen e tyre.
- Respektojini njerezit qe ju urrejne sepse ata mendojne se ju jeni me i mire se te tjeret, prandaj ju urrejne.
- Kujtesa eshte ditari qe ne te gjithe e mbartim me vete.

Vepra te ngjashme
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Disa fjale
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete. Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je. Ngjajshmeria mes pa...
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Kur je i trishtuar e i shkretuar Dhe miku ste gjendet kund Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Dhe te gjitha qe i kishe te shenjta Shemben e nuk ndreqen kund, Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Smerr fund,smerr fund. Kur gjendesh n...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Glea · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vetmia apo shoqeria
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet! Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...
Autori: AGILJANA · Lloji: Poezi personale · Tema: PA TITULL
KUR VITET TE KALOJNE SHUM DO TE MERZITESH DO GJESH DITARIN TEND TE VJETER DO KTHEHESH PARA SHUM VITESH ME VETE DO THUASH DO PESHPERITESH NGADALE SA DO DOJA TE KTHEJA KOHEN PAS POR JETA STE FAL DO KALOJNE MUAJ DHE DITE ME RRADHE NJE DITE DO KTHEHESH NE DHO...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: JENNY · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: shoku kerkon nje keshille nga ju
Une mendoj se ky qe ke bere eshte nje gabim i madh nga ana jote ,por te gjithe njerezit gabojne.E verteta eshte se ne kurre nuk mund te ngjitemi ne piedestalin qe mund te synojme.Je ne nisje te hapave te ty drejt jetes dhe ne cdo hap te saj qe do te hedhe...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Sumea Terbunja · Lloji: Poezi personale · Tema: Per ditarin e çdo njeriu
Ditari Ditarin askujt mos ia trego Fshehtesi mbaje ate, Çndien mbrenda mos verteto Jeten tende mos veshtirso. Por mbr...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Te drejtat e mia.
E di se kam te drejta, Se qe kur linda i kuptova, E di se kam te drejta, Se me ane te tyre u zhvillova, E di se kam te drejta, Se me to une sjelljen time formova. Por ju prinder e te rritur, Ju lutem ne mos na paragjykoni, Apo harruat se ndjen...




Komentet e fundit!

Emri: adelabano
Email: adelabano@hotmail.com
Komenti: Me falni! per sqarim ju them se kisha nisur te shkruaja nje ese me kete teme . Por mendova se fjalet e urta ju sherbejne me shume ne jeten e perditshme. Sidomos kur doni t'ia mbyllni gojen njerezve qe flasin kot.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com